2020. április 16., csütörtök

Magyar 04.16.

Magyar 04.16.


Kedves Gyerekek!

A mai órán egy aranyos, vicces történetet fogunk olvasni, és remélem, minél többen meg is fogjátok tanulni!

Ha kiteszitek a következő puzzle-t, megtudjátok, kiről szól a mai történet.

Nagyon ügyesek vagytok. Igen, a török basáról!

Nyissátok ki az olvasókönyvet a 17.oldalon! Kérd meg anyát, olvassa el neked a mesét. A török és a tehenek címűt.
Biztos meglepődtél, mert nem úgy néz ki, mintha mese lenne, inkább a vershez hasonlít. Úgy hívjuk, hogy verses mese, mert vers formában írták, a sorok végei rímelnek.
Nézd meg a következő PPT-t, oldd meg a feladatokat! A füzetre is szükséged lesz!

Ügyes voltál, remélem tetszett a verses mese! Olvasd el legalább 3-szor! Ha van kedved, tanuld meg. Csillag jár érte! 

Amikor kislány voltam, a televízióban nem volt mindig mese, ezért sokszor diafilmet néztünk. Amíg nem tudtam olvasni, a szüleim olvasták fel nekem a meséket. Mikor elsős lettem, nagyon élveztem, hogy én szórakoztathatom őket. Nézd meg, olvasd el te is!

Vedd elő a Szépen, helyesen munkafüzetet!
Nyisd ki a 17.oldalon. A legszebben író ceruzád vedd elő! Ügyelj a helyes ülésre! Írd meg a feladatokat!
A 4.feladatban legalább 7 szót keress, aki ügyes, többet is találhat!
Jó munkát kívánok! 

Ha megfejted a rejtvényt, teljes lesz a kép. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése