2020. április 2., csütörtök

Matematika 04.02.

Matematika 04.02.

Kedves Gyerekek!

Már nagyon ügyesen számoltok 13-ig, tegnap a videohívásban erről meg is győződhettem. Nagyon boldog vagyok, hogy sokat gyakoroltok otthon!

Óra eleji bemelegítésként vegyétek elő a füzeteteket, írjátok le a műveleteket az almáról, számoljátok ki!


A mai órán a 14-ről tanulunk. Van valaki közületek, aki 14-én született?
A füzetetekbe egy üres oldal közepére írjátok fel nagy számokkal, hogy 14. Köré pedig ahogy szoktuk, a sokféle nevét.


Nyisd ki a Tankönyved az 52.oldalon!

Az 1. feladatban számlálj! Miből van 14, miből van több, kevesebb? A számegyenesen jelöld a 14 számszomszédait! A tízes szomszédait is!

A 2. és a 3. feladatot is oldd meg!

Melyik számra gondoltam?

https://wordwall.net/hu/resource/1010242/melyik-sz%c3%a1mra-gondoltam-14-ig-

Az 53. oldal feladatait is ügyesen meg tudod oldani! A 4. feladatnál ha bizonytalan vagy, rakd ki koronggal a számfeladatot!

Szorgalmi feladat a munkafüzet 36.oldal 4.feladata és a 37.oldal 2. és 3. feladata.
Aki ezeket elkészíti, szeretettel várom a mamuzsitsa@gmail.com email címre.
Ezen a két oldalon a többi feladatot elkészítheti, akinek gyakorlásra van még szüksége.
Ügyesek voltatok! Holnap találkozunk!

Anna néni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése