2020. április 22., szerda

Matematika 04.22.

Matematika 04.22.



Kedves Gyerekek!


A mai órán 15-ig fogunk számolni. Kezdjetek a szokásos óra eleji bemelegítéssel!





Folytassuk a munkafüzetben. Nyisd ki a 42. oldalon.

2. feladat: színezd ki azokat a macikat, amelyek igazzá teszik a nyitott mondatot!

Mondd hangosan, ahogy az órán szoktuk!
-Az 1. sorban azokat a macikat keressük, amelyek a 9-nél nagyobbak, de a 14-nél kisebbek. Tedd az egyik ujjad a 9-es macira, a másikat pedig a 14-es macira. Melyik számú macik vannak a két ujjad között? (10,11,12,13) Színezd ki őket!
Ugyanígy oldd meg a másik két sort is.

Vedd elő a füzeted
Rajzolj, és írd mellé az összeadásokat!



Folytasd a tankönyvedben!
Nyisd ki a 62. oldalon.

1. feladat: Írj 2 összeadást és 2 kivonást a képekről!
Emlékszel? Az összeadás tagjai felcserélhetők!
Tudod, kivonásnál mindig az összesből veszünk el! Előbb a piros korongokat, akkor megtudjuk, mennyi lesz a kék.
Utána a kék korongokat vegyük el (takarjuk le) és megkapjuk a pirosak számát!


2. feladat: Figyeld az összefüggéseket! Oszloponként vizsgáld meg a műveleteket, a műveletek tagjait. Mit vettél észre? Számolj ügyesen, pontosan!


3. feladat: Vegyél elő három színest (kék, piros, zöld).
A 15-öt érőt kékkel, a 14-et érőt pirossal, a 10-et érő zebrát zölddel kösd a megfelelő bokorhoz!


Mielőtt továbbmegyünk, állj fel, mozogj egy jót! Hallgasd meg a dalt, csináld te is!




Nézz át a tankönyv következő oldalára!


1. feladatMég mielőtt elkezded, jól nézd meg az oszlopokat! Remélem észrevettél valamit!
Ügyes legyél!


2. feladatfigyelj arra, hogy a részeredményt fölé írod a számtáblának, és a számegyenessel kötöd össze (nem a számegyenes számával)!


3. feladat: láncszámolás következik. Nagyon szeretitek! Ügyelj nagyon a pontos számolásra!


Ma is nagyon ügyesen dolgoztatok!

Holnap találkozunk!

Anna néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése